Az Ügyfél az alábbi szállítási módok közül választhat:

  1. Házhoz szállítás: az Ügyfél által megadott magyarországi szállítási címre a Sprinter Futárszolgálat Kft. szállítja ki a megrendelt Termék(ek)et. Az Ügyfél tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Szolgáltató kizárólag Magyarország területére vállal kiszállítást, így az Ügyfél csak magyarországi címet adhat meg. Amennyiben az Ügyfél Magyarországon kívüli címet ad meg, akkor a Szolgáltató visszautasítja a megrendelést. A Szolgáltató e-mailben tájékoztatja az Ügyfelet a szállítás dátumáról, és időpontjáról. A házhoz szállítás átalánydíjas szolgáltatás, melynek díja egységesen bruttó 1651 Ft alkalmanként. Kiszállításra munkanapokon hétfőtől-péntekig 8:00-17:00 óra között van lehetőség. A csomag aktuális helyzetéről a futárszolgálat www.sprinter.hu honlapján lehet tájékozódni a rendelésszám megadásával. A futárszolgálattal nem lehet a szállítás pontos időpontját egyeztetni. Ha a futár a megadott címen nem talál senkit, akkor a második kézbesítés dátumáról és időpontjáról a Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet. A szállítási határidő házhoz szállítás esetén 3-5 munkanap.
  2. Átvétel Pick-Pack Ponton: Az Ügyfél a megrendelés előtt kiválasztott magyarországi Pick-Pack Pont helyszínen veheti át a megrendelt árukat. A Szolgáltató e-mailben tájékoztatja az Ügyfelet, hogy mikortól áll rendelkezésre a Pick-Pack ponton a csomag átvételre. A Pick-Pack pontra történő kiszállítás díja átalánydíjas szolgáltatás, amelynek díja egységesen bruttó 880 Ft alkalmanként. A kiszállítás határideje 3-5 munkanap.
  3. Átvétel FOXPOST automatából: Az Ügyfél a megrendelés előtt kiválasztott magyarországi FOXPOST automatában veheti át a megrendelt árukat. A Szolgáltató e-mailben tájékoztatja az Ügyfelet, hogy mikortól áll rendelkezésre a csomagautomatában a csomagja. A FOXPOST automatába történő kiszállítás díja átalánydíjas szolgáltatás, amelynek díja egységesen bruttó 890 Ft alkalmanként. A kiszállítás határideje 3-5 munkanap.

Az előrendeléssel kosárba helyezett Termék(ek) kiszállítása a fentiekben megadottnál hosszabb határidővel történik, amelyről külön e-mailben értesíti a Szolgáltató az Ügyfelet. Importált Termék esetében a behozatali folyamat nagyobb időigénye miatt a Szolgáltató a Terméket 30 napon belül szállítja ki az Ügyfél részére.

A Weboldalon megrendelt Termék(ek)et a Szolgáltató az Ügyfélnek a második e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a kiszállítás megkezdése előtt telefonos egyeztetést kezdeményezzen az Ügyféllel, abból a célból, hogy egy szóbeli visszaigazolást kérjen az Ügyféltől arról, hogy valóban megindulhat-e a kiszállítás az Ügyfél által megadott helyszínre. A Szolgáltató két alkalommal kísérli meg az Ügyfél telefonos felkeresését. Az Ügyfél tudomásul veszi és elfogadja, hogy amennyiben a Szolgáltató által kezdeményezett telefonos kapcsolatfelvétel nem sikerül, és az Ügyfél sem hívja vissza a Szolgáltatót, akkor a Szolgáltató nem indítja el a Termék kiszállítását. A Szolgáltató ezt követően e-mail üzenetben tájékoztatja az Ügyfelet a telefonos kapcsolatfelvétel sikertelenségéről, és arról, hogy a kiszállítást addig nem indítja meg, amíg a telefonos egyeztetés nem sikerül.

Minden 30.000.- Ft kosárérték feletti megrendelés esetén a kiszállítás díjmentes akár házhoz szállítást kért az Ügyfél, akár Pick-Pack pontra, akár FOXPOST automatába.

A csomag, illetve Termék átvételekor az Ügyfél köteles megvizsgálni, hogy a Termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a Terméken, az Ügyfél kérheti a futártól, illetve az átvételi ponton eljáró átadótól jegyzőkönyv felvételét, mert a Termék átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a Termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően az Ügyfél kizárólag elállási jogával élhet, ezért ezt követően a Szolgáltató utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem fogad el. Csomagautomatában való átvételt követően az Ügyfél 1 munkanapon belül köteles jelezni az esetleges sérüléseket a Szolgáltató elérhetőségeire, ezen határidőt követően a Szolgáltató mennyiségi és minőségi reklamációt nem fogad el.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a Termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a Termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Az Ügyfél az alábbi fizetési módok közül választhat:

  1. Utánvétes fizetés: az Ügyfél a házhoz szállítási címen a futárszolgálat kollégája részére, továbbá a Pick-Pack Ponton fizethet készpénzzel, vagy bankkártyával a csomag átvételét közvetlenül megelőzően. FOXPOST automatából történő csomagfelvételkor kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges. A Szolgáltató maximum 150.000,- Ft értékhatárig biztosít lehetőséget az Ügyfél részére utánvétes fizetésre. A megrendelés ezen értékhatár fölötti részét az Ügyfél kizárólag előre utalással fizetheti meg a Szolgáltató felé. Egyben a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy amennyiben utánvétes fizetési módot választ az Ügyfél, és a megrendelés összértéke meghaladja a 80.000,- Ft-ot, akkor a megrendelés teljesítésének megkezdése előtt előleget kérhessen be az Ügyféltől. Az előleg esetleges szükségességéről a megrendelést visszaigazoló email megküldésétől számított 1 munkanapon belül e-mail üzenetben értesíti az Ügyfelet a Szolgáltató.
  2. Előre utalás: az Ügyfél haladéktalanul köteles gondoskodni, hogy a saját bankszámlájáról a Szolgáltató Raiffeisen Banknál vezetett 12010453-01620255-00100006 számú bankszámlája felé az átutalás megtörténjen. A Szolgáltató a megrendelés feldolgozását kizárólag az átutalás beérkezését követően indítja meg. Az Ügyfél köteles megadni az átutalás közleményében a rendelés azonosító számát.
  3. Online bankkártyás fizetés: a megrendelés elküldése előtt az Ügyfél a Barion Payment Zrt., mint fizetési szolgáltató honlapjára való átirányítást követően online fizethet bankkártyájával, vagy hitelkártyájával, és ezek adatait is közvetlenül a fizetési szolgáltatónak adja meg. Tekintettel arra, hogy az online fizetés nem a Szolgáltató Weboldalán történik, így a Szolgáltató a bankkártya, hitelkártya adatait nem tárolja.

Számlázás

A Szolgáltató kizárólag papír alapú számlát állít ki az Ügyfél részére. Az Ügyfél a megrendelés teljesítésekor, azaz az átvételkor a Termékhez csatolva kapja meg a vásárlás igazolására szolgáló számlát. Amennyiben az Ügyfélnek bármilyen egyedi igénye van a számlázással kapcsolatban, például több Termék megrendelése esetén termékenként külön szeretne számlát kapni, akkor azt a megrendelés feladása előtt a „Szállítási adatok” lapon a „Rendelés jegyzetek” adatmezőbe írja meg a Szolgáltató részére.